Vénasszonyok nyara

Az időjárás úgy döntött, megjutalmazza a skótokat még egy utó-nyári meleg hétvégével. Bár esténként nagyon gyorsan hűl már a levegő és reggel is csak 9 fok körül van a hőmérséklet, ez a hétvége 20 fokot és ragyogó napsütés hozott.

Két nagyon kemény héten vagyunk túl – mindkettőnk közvetlen kollégája 4 hetes betegszabadságát/apasági szabadságát töltötte, ez azt jelenti, hogy “kicsit” több munkánk volt/van az utóbbi időben. A hosszú túlórák és stresszes pillanatok után igazán ránk fért egy kis hétvégi séta. A rövid kirándulás célja ezúttal a Pentland Hills volt, amely lakásunktól körülbelül 20 percnyi autóútra lévő “hegyláncolat”, Penicuik városa mellett. A területen található több víztározó és rengeteg ösvény kínál kiváló kirándulási lehetőséget a kikapcsolódni vágyóknak.

A fő ösvényhez nem szükséges túracipő, aki azonban a hegyek tetejéről nézné meg a kilátást (amit egy következő alkalommal mi is tervezünk), azoknak erősen ajánlott.
Egy kis szelet a víztározóból
Halászladikok a víztározón
Egy kicsit a Felföldön érezhettünk magunkat, ahogy a bárányok és tehenek között sétáltunk.

Timi nem mondott le róla, hogy megetet egy cuki kis bárányt – ez nem most következett be, ugyanis a képen látható bari (bár ilyen közel kerültünk hozzá) a végén meggondolta magát és visszapréselte magát a kerítés mellett a többiek védelmező csordájába.
Tökéletes kirándulóidő volt – bár ez a képen nem látszik, meglehetősen sokan túráztak errefelé.
A víztárazó egy másik szeglete
Egy darabig elindultunk felfelé az egyik hegyen – a kilátás miatt mindenképp megéri.

Ez a két óra nagyon sokat segített, hogy kicsit kikapcsoljunk az elmúlt hetek körforgásából. Az pedig biztos, hogy ide még visszatérünk és megnézzük a kilátást a hátunk mögött látható hegyek valamelyikéről!